11 maj 2014

Off-shoulder

Såhär går jag runt idag, morsdagen till ära. Verkligen inget märkvärdigt men ville visa upp min fina blus från Zara. Den är gammal som gatan (blusen var mammas en gång i tiden) men nu är den modern igen. Man borde egentligen spara alla kläder man haft förut, det kommer ju ändå tillbaks förr eller senare. Vad tycker ni om den här "off-shoulder" trenden? Jag tycker om den! Det är ju som helt vanlig blus fast med det lilla extra. Perfekt för dessa dagar när man inte vet vad man ska lägga på sig men ändå vill vara lite vardagsfin. HÄR hittar ni en söt en från H&M.

9 kommentarer:

  1. Passar jätte bra på dig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen tack ska du haa, Anna! Så roligt att höra! :D

      Radera
  2. Så fin! Har faktiskt spanat in en likadan rosa från H&M! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack så mycket! :D Åh jag älskar ljusrosa så den måste ju vara superfin den du har sett på :)

      Radera
  3. Svar
    1. Nejmen tack ska du ha! Så glad jag blir! :D

      Radera
  4. Vilket är ditt absoluta favorit och skönaste plagg? Ladda upp nå bilder på det! :)

    SvaraRadera