30 maj 2014

Robinson vid Storsand

Vilken dag!!! (och jo, det där förtjänade tre utropstecken). Dagen har varit rätt lyckad men ändå rätt så misslyckad. Vi åttor har varit hela dagen vid Storsand och haft Robinson. Även fast vår klass inte vann så tycker jag att vi har haft jättekul tillsammans och vi samarbetade så himla bra! Det var en tävling då man skulle få över alla från ena sidan av ett band till den andra sidan UTAN att röra vid det. Vi hade så sjukt bra samarbete så vi klarade det före tiden var ute, vilket inte någon annan klass hade gjort. Bra jobbat 8A! :-) Men nu ska jag komma till den mer misslyckade delen. Det fanns tre bussar och alla var proppfulla så jag och Janina gick in i en. Då visade det sej att den bussen hade gått sönder. Jag har alltid så otur! Vi fick gå och kolla om det fanns plats i de andra bussarna men den ena busschauffören blev väldigt sur på mig när jag sa att vi kan stå så direkt efter att jag gått ut så körde hon iväg. Och där lämnar två fullproppade bussar men bara en av dem funkar. Vi fick inte sitta tre i varje säte så vi som skulle med den söndriga bussen var tvungen att vänta på en ny buss. Jag var genomblöt och det regnade men med gott sällskap så gjorde det ingenting. :-) Vi hoppade lite hopprep medans vi väntade haha. När vi väl kom till skolan så var jag tvungen att GÅ hem. Jag var som bara kill meeee haha. Jag slutade denna skoldag klockan två fast det var meningen att jag skulle slutat tolv. Är väldigt sur nu just måste jag säga...

Jaja. Hoppas jag blir på bättre humör tills jag ska till Annas. Men det lär ju nog inte bli något problem, de får mig ändå alltid på bra humör. Och ÄÄÄÄÄNTLIGEN får jag träffa Fanny. Som jag har saknat henne! Vi har inga speciella planer utan vi ska nog bara catcha up om allt som har hänt sen sist. Härliga fredag.

6 kommentarer:

  1. Vår klass klarade också att komma över repet före tiden gick ut, de var nog flera som klara de! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo jag fick veta det just. Dock var vi fler än de andra klasserna så om man räknar det på så vis så var vi ganska bra :)

      Radera
  2. Det låter suuperroligt! :D önskar vår skola skulle ha nått liknande! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan säga att det var skitkul!! jaaa vi är nog lyckligt lottade som har bra lärare ;P

      Radera
  3. Vilken rolig dag det ser ut som. :D Var ni till äventyrsbanan där vid Klippan också?
    Men usch så typiskt att bussen gick sönder. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det var verkligen en rolig dag kan jag säga! :D Nej vi var nog inte dit...

      Nu i efterhand så tycker jag att det är en ganska rolig händelse eftersom vi hade roligt medans vi väntade haha. Men joo, i stunden var det inte roligt :/ :)

      Radera