27 maj 2014

~Sneakpeak~

Tänkte visa er en liten sneakpeak på vad jag ska bära på lördag. Here you go! Jumpsuiten är inte mintgrön som den ser ut att vara utan den är VIT. Till den ska jag bära fina speciella accessoarer. Blir väl bra va? Ska ännu köpa lite småsaker men annars är jag redo för avslutning. Är ni? Kommer bli roligt att se sen på lördag vad alla har på sig! Ska försöka ha Anna att ta fina bilder av mig när jag bär den på lördag. Vet nämligen ett ställe som skulle passa perfekt att fota vid...

8 kommentarer:

  1. Vad ska du ha för skor? Själv har jag en natur vit spetsklänning med ärmar och är lite osäker om skorna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska ha mina guldiga fake Jeffrey Campbell skor :) jag tycker du ska köra på vita, beiga eller ett par pastellfärgade skor. Det är så fint till vitt!!

      Radera
  2. Jättefin!
    Har du några tips om vilka smycken som skulle passa till en citrongul klänning? Behöver hjälp fort :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)

      Personligen skulle jag ha silver smycken. Tycker silver passar bättre än guld men det är ju bara min åsikt. Det är ju lite beroende på vad du har för detaljer på klänningen. Om den har mycket småa detaljer så behöver du inte mycket smycken men om den bara är helt citrongul utan någon extra detalj så tycker jag du ska satsa på stora smycken. T.ex ett stort coolt halsband. :) Hur låter det? :)

      Radera
  3. Klänningen har inga andra detaljer förutom ett svart litet bälte vid midjan. Har svarta skor, passar ändå silver? :)
    Tycker också personligen att guld inte passar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo silver passar superbra! :D

      Radera