18 maj 2014

Sun-day

Vilken underbar dag! Jag är sååå glad över att värme ÄNTLIGEN har kommit hit. Har suttit ute och solat heeela dagen så du har jag Rudolf-med-röda-mulen-näsa. Haha det ser väldigt lustigt ut. Har nog inte gjort så mycket annat idag. Läst lite gamla Julia och Glitter tidningar för att fördriva tiden. Jag kan absolut inte sitta still i en solstol och bara va. Jag måste göra något. Helst läsa en bok. Och nej, det är nog inte jag som gymnastiserar på bilden. Det är min syster!

Nej nu ska jag ta en dusch! Känner mig så ofräsch efter att har legat i solen hela dagen. Var ute på en cykeltur med Jennifer och blev så svettigt. Det är verkligen jättetungt att cykla när det är varmt... Jaja. Sov sött!

4 kommentarer:

  1. Vilken gullig katt! Aww...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mowgli tackar för komplimangen, hihi ;P

      Radera
    2. vad heter din syster?? :)
      läs gärna min o min kompis blogg http://ninniehannas.blogspot.fi/

      Radera
    3. Sofia heter hon :)

      Radera