17 maj 2014

Tar det bara lugnt

Sitter ute och solar för tillfället. Det är verkligen jättevarmt men det blåser så sjukt mycket. Och jag skojar inte när jag säger att solstolen var nära att blåsa iväg. Dock envisas jag med att sitta kvar och läsa fast jag sitter och fryser. Men jag ska läsa ut min bok innan jag går och hittar på något annat. Jag vill veta hur den slutar! Inte världens bästa bok men den är helt ok. Tycker den är lite tjatig och man orkar inte läsa vissa stycken för den blir lite tråkig emellanåt.

Känns bra att jag har haft en dag då jag inte gjort något speciellt ansträngande. Resten av lördagen kommer väl också att gå i lathetens tecken. Senare ikväll kommer eventuellt Anna och Janina över hit på tjejkväll. De var här igår också och riktigt rolig kväll hade vi med massa skratt. Men saknaden var nog, eller den är, stor efter vår Greta (Fanny) som har stuckit på klassresa till Paris. Den skiten åker utan oss haha. Nejmen hoppas du har det trevligt! ♥

Vad har ni sysslat med idag då?
Någon som läst boken? Vad tyckte ni om den?

6 kommentarer:

  1. solar i långärmad?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej alltså just då jag tog den här bilden så hade jag dragit över en skjorta för det blev lite för kallt :)

      Radera
  2. Jag har läst a, å ha e rikti braa!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa, va kuul! :D Ha e no riktigt braa men kanske lite tråkig på vissa stället tycker jag. :)

      Radera
  3. Kan du rekomendera lite böcker att läsa till sommaren ? Jättefin blogg !:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag! :D kommer upp i ett skillt inlägg! :)

      Och tack så jättemycket! Blir så glad!!

      Radera