15 maj 2014

TIPS PÅ AVSLUTNINGSKLÄNNINGAR


Här har ni ett gäng klänningar jag plockade ut från Sheinside och Nelly. Varför har jag valt ut just dessa klänningar då? Som ni kan se så har jag valt ut mest ljusa färger och inte massa mönster och mörka färger. Vanligtvis så tycker jag att man behöver absolut inte ha vitt till avslutning, men i år så tycker jag helt tvärtom - satsa på vitt eller någon fin pastellfärg! I vår ska det var ljusa färger så varför inte en ljus färg då? :-) Självklart behöver det inte vara vitt men baby blått, turkost, ljusrosa, ljusgult, ljusgrönt, mint och beige är ju fina färger. I år kommer jag inte ha någon klänning utan jag ska ha en jumpsuit istället. Tycker det är roligt att variera lite och inte köra det där samma vanliga varje år. Jumpsuiten är i en pastellfärg och den är väldigt enkel så därför tänker jag satsa på coola smycken istället. Enkelt men med det lilla extra. I vår är det less is more som gäller så ta inte värsta glitterklänningen tycker jag. :-)

Hoppas ni fick lite tips och inspiration!

6 kommentarer:

  1. Kan du lägg en länk till ade högst upp i högra höni? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst! :D

      http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/tfnc-777/erin-dress-777278-4/

      Radera
  2. Åh, snyggt kollage! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejmen tack ska du ha, fina du! :))

      Radera
  3. vet du om sidan är pålitlig? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo den är nog det! Om du då menar sheinside. De jag känner som beställt därifrån så har nog fått sina kläder. :) dock har jag inte fått mitt paket ännu men det brukar ta lite mer än två veckor så paketet kommer nog alldeles snart :)

      Radera