8 maj 2014

TODAY/ 'S

Såhär har jag sett ut idag! Lägger alltid på mig något enkelt de dagar vi ska skriva prov. Tycker det är skönast att ha så när man bara ska sitta och skriva. Biologi provet gick i alla fall helt ok. Men det jag inte fattar är varför vi ska kunna tjugo olika fågelarter. Jag ska inte bli biologilärare, fågelskådare eller något annat som har att göra med fåglar så varför ska jag kunna massa konstiga fåglar jag aldrig sett? Nåå det hör väl till allmänbildningen...
 
Nu ska jag duka på bordet. Vi ska äta grillat! Mums. Sen ska jag kämpa med att få klart min bokrecension. Orkaaaar inteeeee. Jag får som inget slut på det. Hoppas jag får det klart åtminstone tills Eurovision börjar. I denna deltävling kan ni ju nog nästan gissa vem jag hejar på. Heja Finland!!

3 kommentarer:

  1. Titta på youtube på lights out

    SvaraRadera
  2. Tyckte verkligen om det du hade på dig idag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa, vad kul! :D tack!

      Radera