6 maj 2014

TUESDAY

Hello! Sitter just nu lyssnar på Finlands bidrag i Eurovision. Måste säga att det här bidraget är ett av det bättre Finland (eller vi) har skickat på länge. Tror faktiskt det kan gå riktigt långt. Och vet ni, det är det min favorit i år. Inte varje gång det händer att man gillar Finlands bidrag. Sveriges är också bra men Finlands är mycket bättre, hehe.

Hur som helst, det var inte det jag skulle säga. Jag kom just hem från Annas och nu är jag heeelt slut. Jag har sminkat Anna och fixat hennes hår, sminkat fanny och fixat hennes hår och så sminkade jag Janina också. PJUH! Var så stressad när jag kom till Annas eftersom jag var sååå sen men vi samarbetade så då hann vi precis. Om ni undrar varför jag gjorde de festfina så ska niorna ha en så kallad vårmiddag. De ska ha en dejt och så ska de vara på middag i skolan. Jag tycker det låter superkul! Synd bara att vi inte har något sånt i vår skola... Här under ser ni lite backstagebilder. Kika in här lite senare för att få se resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar