13 maj 2014

T.U.E.S.D.A.Y

Hej alla! Gjorde ett försök i att ta lite selfies men jag såg så himla trött ut på alla bilder så böt min och gjorde såna här ↑ "pussmunnar" istället. Funkar alltid hur trött man än ser ut att vara. Gick och la mig jättesent igår pga. massa läxor som var tvungna att göras då de skulle lämnas in idag. Skönt att ha det undan iallafall. Kan säga att jag längtar som tusan till sommarlovet. 

Nu sitter jag i bilen påväg till stan. Ska städa pappas kontor så jag får tjänat ihop lite pengar. Sen ska jag möta upp Victoria för att gå på café. Ska bli roligt att träffas för det var ett tag sen jag såg henne sist. Hoppas ni haft en bra tisdag! :-) 

2 kommentarer:

  1. Kan du göra ett inlägg där du tipsar om avslutnings kläder. Har så svårt att välja så snällla :)♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jomen absolut! Kommer upp i ett senare skede :D

      Radera