2 maj 2014

Tvingad på en powerwalk

Jag sa åt Victoria att jag ville träna upp mina benmuskler så då sa hon att om en kvart ska jag vara klar och så far vi ut och springa. Jag som bara jaha! Haha. Så hon fick mej med tvingad på en PW på en fredagskväll. Inte varje fredag det händer! Dock sprang vi inte hela tiden utan vi gick lite emellanåt också.

Nu sitter vi i soffan allihopa och kollar let's dance. Åååhh vad Benjamin är braaaa!! Vem hejar ni på och vem vill ni att ska gå till final? Benjamin måste bara till final! Hoppas ni har haft en bra dag och en bra kväll!

6 kommentarer:

  1. HELT KLART BENJAMIN! Han MÅSTE bara vinna, om inte så är det fel vinnare tkr jag iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa Benjamin är såå värd att vinna!! Hoppas att han vinner på fredag! :D

      Radera
  2. Omg att steffo slapp vidare!! Men Benjamin måste ju bara vinna för han är klart bättre än steffo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det var faktiskt inte riktigt väntat. Vi får hålla tummarna för att han vinner!! :)

      Radera
  3. Kan du laga ett inlägg om hur din vespa och vespahjälm ser ut? Också var du hittade vespan och hjälm och annat om du vill? Snälla hoppas att du gör det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det kan jag göra! Kanske inte just idag men ska ta och fota både hjälmen och vespan så ni får bild på dem :))

      Radera