11 juni 2014

11.6.2014

God morgon kära läsare!

Vaknade väldans tidigt och var såå trött men jag visste att om jag skulle somna om skulle jag få jättestressigt hela dagen så jag valde att stiga upp även fast min kropp verkligen sa emot. Jag var tvungen att göra klart inbjudningskorten till min konfirmation. Det tog sin lilla tid, för om man är trött som en zombie kan man inte tänka klart och det resulterade i att jag limmade dekorationerna på fel ställe osv. Men nu är korten gjorda så det känns skönt. Nu har jag bara packningen kvar. Det är ju nämligen dags för rippiläger! Tror det kommer bli jätteroligt. Vi är där i sex dagar så bloggen kommer nog få lida under dessa dagar. Men efter det, ja då är jag minsann tillbaks för att blogga! Jag kanske uppdaterar någon gång från mobilen men förvänta er inte allt för mycket.

Nu borde jag sätta igång med packningen. Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska packa ner i väskan och jag kommer som vanligt att ta med mig alltför mycket. Det händer alltid. En fråga till er som varit på rippiläger; Är det något speciellt man ska ta med sig? Något som jag kommer glömma och som är bra att ha? Allt från kläder till mat. Hoppas hoppas hoppas att jag inte glömmer något!
Mina inbjudningskort. Det blev i baby rosa och baby blått - mina favoritfärger! Texten har jag dock inte skrivit dit ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar