23 juni 2014

23.6.2014

Hej allihopa! ♥

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Jag började denna vecka med en lugn morgon och tänkte ha en lugn och skön dag utan några måste. Meeen då ändrades planerna och jag var tvungen att åka och jobba. Som tur var det inte så mycket att göra denna gång så jag och syrran hann ta en sväng på stan också. Rean har ju dragit igång! Hittade faktiskt ingenting för ovanlighetens skull. Borde ta en sväng till Kokkola snart...

När jag kom hem slog jag mig genast ner i en stol i trädgården med en skål jordgubbar bredvid mig. Typ första jordgubbarna jag äter i sommar. Uuuuppss! Här har jag nu suttit ett bra tag och kommer göra det en stund till. Det är ju inte speciellt varmt men med några filtar går det. Ska nu klicka igång en film. MYYYS!
 

6 kommentarer:

  1. Du ser så sur ut på bilden!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med!!! omg lixom..

      Radera
    2. Kan säga att jag var väldigt fokuserad på att få bort det "gröna" (hela den där "stjälken" eller va det nu heter) från jordgubben så det blev en sur min då. :)

      Radera
  2. Du har alltid så himla vackert hår! Hur får du till dina fina lockar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack ska du ha! Får väldigt ofta den här frågan och ska försöka laga en video så snabbt som möjligt :))

      Radera