31 maj 2014

Bilder från avslutningen



Då var man ingen åtta mera. Nästa år är vi nior. SHIT säger jag bara. Minns ännu när jag gick i lågstadiet och var rädd för dessa stora människor som gick i högstadiet. Och jaa, nästa läseår är vi äldst. Känns riktigt konstigt. Hursomhelst. Jag går ut åttan med massa fina minnen bakom mej. Det är verkligen tur att vi har ett åt kvar med alla dessa fina människor. Och visst, jag kommer sakna niorna. Haha.

Förövrigt var avslutningen riktigt bra! Fattade inte förens när jag gick ut ur skolan att det är sommarlov. Lite sjukt ändå med tanke på vädret. Mitt betyg är jag inte så jättenöjd med. Meen jag har ju ändå ett år kvar att bättra mig, så det är ju bra. Sista bilden är på min fina klass 8A. Två roliga år ha vi haft ihop och ett till bra år ska vi hoppas på. Trevlig sommar alla mina läsare! ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Trevlig sommar! Ni var alla jättefina ( speciellt Janina, du kan hälsa henne det). Min egen avslutning blev lite rörande eftersom jag slutade sexan, men man kände att man verkligen fått nog av lågstadiet och alla ville gå vidare så det var nog lärarna som sörjde det mest, haha! När vår lärare höll tal och gick igenom våra två sista år kände man hur mycket man verkligen tycker om alla o hur många fina, vackra minnen man har fått av skolan.

    Än känns det inte som sommarlov, men det kommer väl ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen tack ska du ha! Ska hälsa dem det :)

      Jag minns själv när jag slutade sexan så var det nog en massa blandade känslor. Det är ju roligt med något nytt men samtidigt var det ju väldigt sorligt. Än idag så saknar jag alla. :) Men nog ska du se att det blir bra i Sursik!

      Trevlig sommar till dig med! :D

      Radera