23 juni 2014

Bilder från konfirmationen

Bara några av de tusen bilderna som togs igår.
 
Igår var en bra dag. Nära och kära var här och firade mig och det var så roligt när allihopa var samlade. Vi hade ett ganska stort kalas med lite mer än 40 pers så det var väldans tur att det blev bra väder. Jag fick en massa fina presenter, bland annat ett halsband från Efva Attling. Sååå fint! Tack för alla presenterna! Skadar ju inte att bli lite rikare, hehe... Själva nattvarden gick väl helt ok. Jag gick först in så det var väldigt nervöst men jag ramlade inte så det är jag glad över! Vinet var sjukt äckligt. Trodde inte alls att det skulle vara sådär pass starkt och pickigt. Usch säger jag bara.

En sak som jag blev jätteglad över var att när jag står uppe på övre våningen i mitt rum ropar mamma på mig och frågar om det är några flickor som jag bjudit hit, för det är fem stycken som är på vår gård. Jag var som ett frågetecken och tänkte efter om jag bjudit in någon och inte sagt åt mamma. Men jag kunde inte komma på någon. Jag öppnar dörren och där står några av hjälpledarna från lägret. De börjar sjunga en sång som de brukade sjunga åt oss när vi skulle börja sova på lägret och sen fick jag en konfirmationskram istället för en godnatt-kram. Alltså det går inte att beskriva hur överraskad jag blev och hur glad jag var hela dagen efter att ni kom. Menade ju fälla en tår eftersom ni är så himla härliga!

Kan säga att det är väldigt skönt att ha allting över. Men jag kan nog inte sluta att sakna allihopa. Jag har sagt det tusen gånger förut men måste säga det igen. NI ÄR SÅ HIMLA UNDERBARA! Det ska ni veta! Hoppas ni alla har en fin sommar så syns vi till hösten. Om inte tidigare...? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar