3 juni 2014

Fick besök av tjejerna

Alltså vilken rolig gårkväll (natt) det blev! Tjejerna undrade vad de skulle hitta på igår kväll och jag föreslog att de skulle komma till villan. Det var ju nog mest ett skämt, för inte trodde jag nu de skulle komma körandes med vespa ungefär 40 kilometer. Jag borde ju har fattat meddetsamma att de är ju lite galna av sig och vill ut på äventyr så varför skulle de inte komma? Haha. Klockan var ju väldigt mycket vid det laget men de var fastbeslutade om att de skulle hit, hur sent det än blev. När klockan började närma sig halv tio ringer Sanna och säger att de har slut på bensin. Alltså kan de ha mer otur? De berättade senare åt mig att de hade löst det genom att gå till närmaste hus och fråga om de kunde få bensin. Som tur fick de hjälp av en supersnäll gubbe så de, efter en stund, kunde fortsätta färden. Runt elva-tiden var de framme vid villan. Vi satt ute på stenarna och beundrade solnedgången och sen så bänkade vi oss vid matbordet med massa gott och pratade till klockan fyra in på natten. Allt möjligt diskuterades. Och då menar jag verkligen ALLT. Hahaha. Nästa gång borde vi lägga upp en övervakningskamera så vi kan kolla på den följande dag och se hur knäppa konversationer vi har. Tanken var att de skulle köra hem redan samma kväll men alla slocknade så de bestämde sig för att övernatta. Innan de startade hemåt imorse käkade vi frukost och så besökte vi min favoritstrand som ligger här alldeles i närheten. Kan säga att vi har haft det supertrevligt så detta ska vi definitivt göra om i sommar!

2 kommentarer: