29 juni 2014

Gjorde ett stopp vid Makuuni...

Vi tog en biltur till stan ikväll. Något vi gör varje sommar är att ta med oss täcke och kudde i bilen och kör runt i stan för att kolla på fina hus och trädgårdar. Sedan stannar vi alltid och köper något gott vid Makuuni. Och alltså hur knäpp är inte jag då? Ska man gå in i en godisaffär när man godisstrejkar? Svar: NEJ!! Någon annan än jag som godisstrejkar och har svårt ibland att inte äta något? För mig är det så att vissa dagar är jag sååå snål, och då igen andra dagar så kan jag bara tycka det är äckligt. Men ett till halvår ska jag klara! Punkt slut. Det jag saknar mest är choklad. Ååhh det är så gott och jag vet inte hur jag klarar mig utan det. Även fast jag får en miljard finnar av choklad så skulle jag bara vilja äta det igen. Det är ju så gott!!!! Tänk Fazers choklad med jordgubbar i... MUMS! Nej nu måste jag sluta innan jag dreglar ner hela tangentbordet. Hahahaha.

Nepp nu ska jag sluta tala om godis. Ska fortsätta kolla VM-matchen istället! Vem hejar ni på? Jag hejar på ingen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar