22 juni 2014

Konfirmationsoutfiten



10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Taack så myki! ♡

      Radera
  2. varifrån är klänningen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tro det eller ej men den är från Seppälä :)

      Radera
    2. var det längesen du köpte den? :)

      Radera
    3. Nej faktiskt inte! Köpte den i torsdags. Den var på rea dessutom! :)

      Radera
  3. Hur har du gjort ditt hår? var hittade du hur du ska göra? jättefint iallafall :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a du, jag vet inte alls hur jag fick till den här frisyren haha. Jag hade 10 minuter på mig så lockade det snabbt och virade upp det i nacken på något sätt. Det är mening att det ska vara en rufsig knut så det gör inte så mycket om den är lite konstig. Jag har gjort den här typen av frisyrer förr och jag kan nog säga dig att det är nog en av de enklare man kan göra på sig själv. Du behöver bara fästa det i nacken med några smygspännen så är det klart. :) och tack så mycket, snälla du! ♡

      Radera
  4. Så himla fint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Linnea! :)

      Radera