7 juni 2014

Lördag i Pargas

Nu är vi ÄNTLIGEN framme i Pargas! Startade tidigt imorse och tog oss hela sju timmar att komma hit så det är skönt när vi äntligen är här. Så kul att se Beckis igen! Uppdateringen kommer ju inte vara den bästa men det kanske ni har förståelse för? :-) Jag och Rebecka har såå mycket att ta igen så vi kommer inte ens ha tid för att äta, haha. Fammo och faffa är också här och det gör bara den här resa ännu roligare.
 
Nu ska vi fika och sen ska vi njuta av vädret. Ikväll ska vi spela sällskapsspel och ut på en fotorunda så lite bilder kommer jag ha att bjuda på. Det är verkligen såå vacker natur här så bilderna kommer bli superfina. Hoppas ni alla har en bra lördag!
Klädde mig löst och ledigt idag med tanke på att vi skulle sitta i bilen hela dagen. Ljust och fräscht är snyggt till sommarn!

6 kommentarer:

  1. Jätte fint! Du ser riktigt cool ut! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Dock kan jag säga att jag kände inte mig direkt cool ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack så mycket, Martina! :D

      Radera
  3. Ja den är jättefin! Älskar den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen taack så myki Linnea! :)

      Radera