13 juli 2014

13.7.2013

Idag har det varit en mulen dag - vilket ni säkert ser på bilden nedanför. Fast det har varit suuuuper varmt. Skönt att solen inte var framme idag, skulle inte orkat med en till dag i solen. Vi blev alla väldigt slöa ett tag och var onormal osociala (speciellt Fanny, hehe), men annars tycker jag nog att vi har kunnat låta bli att använda alla elektroniska apparater. Det är väldigt knepigt att ha en blogg som man så gärna vill uppdatera varenda dag och på samma gång umgås med sina vänner. Då jag plockar fram datorn eller säger "jag ska bara laga ett blogginlägg först" så får man tillbaka en suck eller "men Carrooo!!", så det är inte så lätt alla gånger. Heh. Och med det här vill jag säga ursäkta för dålig uppdatering!

Förutom att vi varit osociala har vi kockat super god mat åt oss, varit ut med båten flera gånger, spelat kort, skrattat massor, varit till min favoritstrand som ligger alldeles här i närheten och bara haft en massa tjejsnack. Vad skulle jag göra utan er tjejer? Ni får mig alltid på så bra humör! Speciellt när ni drar alla era dåliga skämt där på kvällskvisten, ehehehe...

Nej nu ska jag inte skriva mera! Ska börja förbereda mig inför finalen i fotbolls VM. Är ni taggade?Jag är fruktansvärt onormalt taggad haha. Vem hejar ni på denna gång då? Jag tror och hoppas Tyskland vinner.


5 kommentarer:

  1. Kan du tipsa om nån/några rengöringsprodukter som är bra och tar verkligen bort allt smink och smuts? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo det kan jag! Men menar du för hela ansiktet eller bara för ögonen? :)

      Radera
  2. Vilken inställning använder du när du fotar ? Så sjukt fina bilder har du ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jag har på AV men det är också mitt nya objektiv som gör bilderna super. :D

      Radera
  3. Rengöringsprodukter för ansiktet helst :)

    SvaraRadera