16 juli 2014

16.7.2014

Tjenare! Vad gör ni en regnig dag som denna? Jag, Victoria och Anna hade tänkt åka på bio senare ikväll och se The fault in our stars, men då plötsligt dyker det upp på Kinocitys hemsida att det är inga visningar idag. WTF??? Jag som har fixat mig inför kvällen och var så taggad över att se filmen. Ååååhhhh!! Är så himla frustrerad. Nåå det får väl bli en hemmakväll då... Jag har inte sett det senaste Teen wolf avsnittet så det ska vi kolla på. Några andra filmer ni tycker vi ska se?

Nu ska jag åka in till stan! Med mitt korta lockiga hår, haha. Det blev sjuuukt kort nu då jag lockade det men ack så skönt det är med kort hår! Jag ångrar mig inte alls. Om ni tvekar på att klippa kort - klipp det! Visst alla är olika men pröva åtminstone. Hår är ju bara faktiskt hår. :-)

6 kommentarer:

  1. Den kommer nog ikväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo vi var och kollade den. TACK så mycket för att du sa! Uppskattades verkligen!! :D

      Radera
  2. den kommer nog men den svenska sidan har något fel så ni måste ha den på finsk :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jooo jag fick höra av flera att det var så, så vi åkte nog och kollade ändå. Tack så mycket för att du berättade! :D

      Radera
  3. Så där var det för mig åxå, men vi tänkte att vi far på den finska då istället och då vi kom dit var det på både svensk&finsk text :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa alltså flera av mina kompisar sa nog att den kommer ikväll och jag fattade ingenting så vi åkte dit ändå för att kolla om den kommer. Tydligen så är det bara något fel på deras hemsida... :/ Filmen var ju sjukt bra iaf! :D

      Radera