17 juli 2014

17.7.2014

Denna torsdag har jag varit i stan och hängt med Victoria. Jag hade inget speciellt ärende att uträtta men jag for med som sällskap. Tycker det är jättekul att gå på stan och bara strosa i butikerna. Och det bästa är ju när man inte söker något speciellt, det är ju då man hittar som mest. Men det blev nog ingen shopping för min del (eller ett par solbrillor men det räknas väl inte som shopping?). Jag och Anna ska nämligen till Kokkola och shoppa imorgon så behöver money till det också. Vi var i stan i några timmar och sen så åkte vi till en fin park och fotograferade lite. Denna gång var det inte bara jag som blev fotograferad utan jag fick också några bilder på finaste Victoria. Min outfit kommer upp senare ikväll!

Nu är det dags för middag! Lax blir det denna gång. Mmm så gott! Jag är vråååålhungrig så hoppas maten är snart klar. Sen ska jag packa väskan och söka mig mot Annas. Jag sover över där tills imorgon eftersom vi åker tidigt imorgonbitti till Kokkola.

Hoppas ni har haft en bra dag finisar! KRAMIS!
Fina Victoria! Klänningen köpte hon idag på wautsis outlet.

1 kommentar:

  1. När kommer fler foton med Sebastian!?:)

    SvaraRadera