18 juli 2014

18.7.2014

Gokväll allesammans! Hoppas ni haft en bra fredag, för det har nämligen jag haft! :-)

Kom alldeles just innanför dörren med väldigt sjuka fötter. Och ben. Och huvud. Och bak. Haha. Vi har varit precis HEEELA dagen i Kokkola och gått från butik till butik. Vi räknade att det blev runt tio gånger vi var inne på H&M. Herregud... Ingen kunde inte komma efter oss före klockan var tre så vi hade ju som inget att göra de tre/fyra sista timmarna i stan. Vi kom ju dit redan en nio-tiden så redan tolv hade vi checkat ALLA kläder i ALLA butiker. Jag lovar butiksbiträdena kan nästan våra namn nu, haha. Fast det var ju också härligt att sitta ute i solen och inte göra så mycket heller. Anna och jag kom dessutom på massa idéer som har att göra med bloggen. Roligt när det finns någon man kan bolla idéer med. Men mer av det i ett senare skede! Efter att vi hade hållit ut i stan i ett x-antal timmar så blev vi hämtade och åkte till beachen. Inte speciellt varmt var det men det var skönt att svalka sig vid vattnet. Och tro inte att jag vågade doppa mig. Det är alldeles för kallt ju!! Efteråt så åkte vi och kollade på när Annas bror spelade fotboll. Blev väldigt regnigt ett tag men som tur hade vi med ett STORT paraply. Behövdes verkligen kan jag säga... Såå det var min dag! En väldigt bra dag med andra ord.

Nu ska jag gå och sminka av mig. Sen blir det film och ett avsnitt TW. Skönt med en hemmakväll... Hoppas ni har en bra fredagkväll sötisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar