22 juli 2014

22.7.2014

Hej på er alla! Vilken varm tisdag alltså. Kanske lite för varmt om man bara sitter på ett och samma ställe, MEN jag ska verkligen inte klaga. Det är i alla fall jätteskönt att sitta i solen och läsa. Jag och Victoria är vid villan och nu som bäst sitter vi och läser. Eller jag tog en paus från läsandet så jag kunde blogga.

Vad har vi sysslat med här på villan idag då? Kan säga det har blivit en hel del kortspelande med mommo och moffa, flera besök till favoritstranden, vi har läst en massa och så äter vi favoritglassen Ben & Jerry, förstås! Vi har även varit ut och gå med mommo här på villavägen. Det är som värsta tall- och granskogen så kan ni gissa om vi blev mygg mat? Usch vad jag hatar de små kräken! Det kliar ju överallt nu... Jag och Victoria sitter som här och kliar ikapp. Då den ena slutar börjar den andra, haha.
Vår promenad längs villavägen. Vill aldrig gå där igen, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar