27 juli 2014

27.7.2014

Hej på er! Förlåt för dålig update hela veckan men det har varit så himla bra väder och jag har haft full rulle så jag har velat lämna bloggen lite åt sidan. Man måste ju ta vara på de varma dagarna! Vi har haft trettio grader hela veckan. Så himla härligt!! Men tyvärr ska det bli lite sämre väder imorgon så tjejerna (Janina, Janina & Anna) och jag körde hit till villan igårkväll för vi ville vara här redan från morgonen. Mornarna här är heelt fantastiska.

Idag har vi varit till favvostranden! Vi har varit där i stort sätt hela dagen och bara solat, simmat och njutit till tusen. Alltså finsk sommar då den är som bäst! Nu tror jag vi ska ta och fika och sen ska vi ta ett dopp. Det är så fruktansvärt varmt, svetten bara rinner och man är så äcklig och skitig. Men ääähh, va sku de göra nåå!? Vi är ju bara på villan!

Ha det bra och njut av sommarn!

2 kommentarer:

  1. Snygg bikini :) du passar verkligen i ljusblått (eller var den tuskos?)vilken bok läser du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! :D Jag har haft den ett bra tag och den börjar bli för liten men om det är en favorit är det lite svårt att laga bort den ;) Boken läser jag bara för skojs skull! Det är en Kitty bok som jag läste för flera år sen, men som jag tyckte var så bra så jag ville läsa igen :)

      Radera