28 juli 2014

28.7.2014

Äntligen är åskvädret över! Jag, Anna och Janina har idag planer på att spela in en sminkvideo till bloggen, men både min kamera och dator var utan ström och åskan hade gjort så att strömmen var borta ett tag så jag kunde inte ladda varken dera. Menade ju få panik! Haha. Men nu är strömmen tillbaks så här ska filmas! Vi har aldrig gjort något liknande förut så det här kommer bli spännande. Filmandet är ju inte så svårt men när det kommer till redigeringen så lär det ju bli ganska svårt. Nå vi är ju tre stycken så varför skulle vi inte klara det? Eller njaa... vi är ju ganska knäppa allihopa så vi får se. Höhö...

BTW. Jag postade just en no makeup bild på insta. (Jag heter @carolinahannamaria om någon undrar)Är så stolt över mig själv! Nu tycker ni säkert jag är helt knäpp men jag trodde aldrig då jag gick i sjuan att jag skulle våga göra något sånt. Jag kan nog säga att det var mycket velande om jag skulle lägga upp den eller inte men, I did it! Så det här är första bilden jag postar på bloggen där jag är helt utan smink. :-)

4 kommentarer:

  1. Du är jättefin utan smink:) Är tvungen att kommentera din tröja, eftersom jag fick en likadan (iaf liknande) av min kusin i vintras. Den hade blivit för liten år henne men passade på mig. Dock har det inte kännts som om den var i min smak och stil, så vet du något man kan matcha den med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket, snälla du! :))

      Alltså den är vit så den passar ju till det mesta :) Nu på sommarn har jag haft den med shorts, både svarta, gråa och jeansfärgade. Allt funkar! Det är bara vilken stil just du har och vad du vill bära den med :D

      Radera
  2. Va fin du är, både utan och med smink! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh TACK så jättemycket, snälla du! ♡ Blir så glad!

      Radera