9 juli 2014

9.7.2014

Hejsan allihopa! Sry för att bloggen har fått lida det senaste dygnet men jag har haft fullt upp att njuta av det underbara vädret och umgås med bästa Rebecka. Vi hämtade upp henne och Calle igår och åkte direkt hit till villan eftersom vädret är helt fantastiskt. Sååå himla häääärligt!! Vi har haft runt 25 grader hela veckan så det får vi tacka vädergudarna för, hehe. Jag har också fått en skitful bränna när jag solade med shorts idag, men jag tror nog ingenting kan slå Beckis bränna. OMG säger jag bara! Hon var så osmart och solade med midjeshorts så nu är hon kritvit ända upp till midjan. Haha det ser helt sjukt ut! Men vi ska fortsätta sola imorgon så vi får bort de fula ränderna. Det gäller nog att smörja in sig ordentligt så att man inte börjar flagnar - något jag är en expert på. Kom ihåg att smörja in er ordentligt med solskyddskräm!

Nu hade vi tänkt ta och äta lite glass och sen ska vi ut med båten. Det är så himmelens varmt här så det är skönt att fara med båt så man får svalka sig lite. Sen blir det dags för att kolla VM. Alla i min familj är typ fotbollsfreak förutom jag så de tvingar mig att kolla. Neeej men det går nog att kolla på. Tyckte bara lite (okej MYCKET) synd om Brasilien igår. Började ju nästan grinar när dom själva började haha.
Skönt att sola på stranden och läsa skvallertidningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar