5 juli 2014

Båttur

Vilken härlig dag! Hela familjen är ute vid villan och vi har solat hela dagen = jag är kräftröd. Men det gör inget. Nu syns det i alla fall att jag varit ute i solen. Vi var också ute på en båttur längs kusten. Och jo jag vet, med för liten flytväst och alltför liten båt. Jag har alltid varit rädd för vattnet men den fobin börjar sakta men säkert ge sig. Nu vill jag att vi skaffar en större båt så vi kan åka över till Sverige, haha. Egentligen är det inte en så dum idé. Tar typ bara två/tre timmar och så är man framme i Umeå. Hur nice skulle inte det vara?! Man ba "idag åker vi till Umeå på en shopping dag!" och sen är man framme bara någon timme senare.
 
Nu ska jag sätta mig ute på verandan och läsa vidare på en bok. Det är fortfarande varmt ute och solen går snart ner. P.E.R.F.E.K.T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar