11 juli 2014

Beachlife

Idag var det stranden som gällde! Eller vi var egentligen på villan och hade gäster men jag och Victoria flydde fältet och åkte till en superfin strand nära villan. Bästa med just denna strand är att det är inte så mycket folk så man har typ hela stranden för sig själv. Hur bra?! Sen är det långgrunt och det gillar jag. Tycker inte om när det blir fort djupt... Jag och Victoria solade en stund, hade tjejsnack, blev jagade av ett antal jäkla bromsar och hörde på Success så mycket så jag kan hela låten utan till och bara nynnar på den hela tiden. Vilket då resulterade i en sjukt rolig och väldigt proffsig video där jag spexar dansar och sjunger hela låten. Hehehe... Strandlivet måste ju vara något av det bästa som finns.

Efter en bra dag på stranden ska jag nu börja söka mig till sängs. Har varit många tidiga mornar på sista tiden så ska försöka sova ut nu. Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar