14 juli 2014

Faffas 71-års kalas

Lite bilder från firandet. Har inte så många typiska "kalasbilder" men vi firade bara med god mat och bra sällskap i år. Vi gjorde inte en så stor sak av det. :-) Vädret var ju inte det bästa men det behövs inte för att man ändå ska ha trevligt. Mycket skratt har det också blivit! Eller ska vi säga som så att det är nog nästan bara jag som skrattar åt allt vad allihopa säger, haha. Och det är faktiskt sant. Jag klämmer alltid in ett skratt lite här och var då jag ska säga något. Eller då någon berättar något. Hahaha! Vi hade också en liten photoshoot med Sebastian. Bilderna blev faktiskt riktigt bra så ska försöka lägga upp dem inom kort. Och hörni, Tack alla för en bra dag och så syns vi igen på Jakobsdagarna!

7 kommentarer:

  1. E de Jonathan i båten på första bilden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är min andra kusin Calle :)

      Radera
  2. Vad heter dendär pojken som ser ut att vara i samma ålder som dig?? sjukt snygg!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min kusin Sebastian! :D haha ska ta och hälsa det åt han ;)

      Radera
  3. Hur gammal är Sebastian?

    SvaraRadera
  4. När kommer bilderna från photoshooten?;)

    SvaraRadera