4 juli 2014

FRITIDSBOSTADSMÄSSAN

Godkväll allihopa! Hela dagen har tillbringats i Kalajoki på fritidsbostadsmässan med Sara och hennes familj. Startade tidigt och kom hem bara för någon timme sedan. Vi har sett en hel del fina hus med superfin inredning. Man får verkligen hur mycket inredningsinspiration som helst och jag bara längtar tills jag får inreda min egna lägenhet och mitt framtida hus. Åh så kul det ska bli, jag vet precis hur jag skulle inreda! Tog väldigt många bilder på olika små detaljer från bostäderna och en del ser ni här ovanför. Gillar mest när allt är i vitt och sen har man pimpat resten av rummet med detaljer i ljusa pastellfärger.

Vi har inte bara kollat på hus idag utan vi har också utforskat stället lite mer. Hjälp så fint det är i Kalajoki! Det ligger strax intill havet uppe på en "kulle" så det är en helt fantastisk utsikt. Fiska har vi också hunnit med! Har inte tålamod när det gäller att fiska så menade få fnatt ett tag. Filip fick en lax så nu ska vi äta lax heeela helgen. (Anna det är nog fritt fram att komma hit och så bjuder vi på lax till middag ;P). För att sammanfatta dagen kort så har den varit riktigt bra! Förutom mina sjuka fötter, huvudvärken och sötsuget efter godis.

2 kommentarer: