10 juli 2014

H&M order

Gjorde en beställning på H&M ikväll. Har inte alls shoppat under hela sommarlovet så tyckte det började vara på tiden nu att köpa lite nya, fräscha kläder. Det jag beställde ser ni ovan. Tycker den rosa söta klänningen är en typisk Carro-klänning. Eller hur? Hihi. Älskar ljusrosa så den här är ju totally perfect! Och rosetten i ryggen är ju som pricken över I:et. Kläderna är ju inte direkt såna kläder som folk i min ålder använder eftersom det är mest converse, slitna jeansshorts och en snygg t-shirt till som gäller, men det här är min stil och jag gillar att ha på mig lite mer "annorlunda" kläder än kanske vissa har. Som tillexempel den där sockersöta klänningen. Så hörni, våga klä er precis som ni vill! Gå in på H&M:s rea och kolla om ni också hittar något snyggt! Direktlänk.

3 kommentarer:

  1. Den där rosa klänningen har en flicka som går i trean? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaa va kul! Å vet du? Vad spelar det för roll om jag bär den och jag är flera år äldre? Huvudsaken klänningen är fin och jag tycker om den :)

      Radera
  2. Asså va moget ti skriv såde å va anonym. Hahaha dör bort av skratt 😂😂✌

    SvaraRadera