26 juli 2014

Last night

Alltså vilken kväll det blev igår! Verkligen sååå kul!! Det var så sjukt mycket folk, har nog aldrig sett så mycket i stan förut. Men det var bara roligt med liv och rörelse. Dock så har jag lite "folkfobi" och gillar inte när det är mycket folk på ett och samma ställe, tycker på något sätt det är obehagligt. Kanske det är för att jag är så kort och typ går till midjan på alla? Haha. Vi var vid skolparken och lyssnade på KAJ (går runt här hemma och säger "jåo nåo e ja jåo YOLO ja nåo" heeela tiden hahaha), fick höra Tommy Nilsson, gick på stan väääldigt länge och så hade vi det bara allmänt roligt och skrattade massor. Var där med alla mina brudar minus Fanny, fast vi såg hon och Viktor flera gånger så det var riktigt roligt! :-D Vart man än gick såg man bekanta. Roligt också när ni läsare vågar säga hej åt mig! Jag blir så glad även fast jag inte känner er så bra. Så om ni ser mig någon gång är det nog bara att komma fram och säga hej. Då vi inte orkade gå runt i stan mera p.g.a sjuk fötter så åkte vi till Annas och chillade där i någon timme. Elin, Manda, Jecka, Bella kom också med oss. Vi hade det supertrevligt och hoppas vi kan träffas allihopa igen. :-) Hade ni också en bra kväll igår?

Jag och Rebecka vaknade just och är helt slut idag haha! Vi somnade sjukt sent och vaknade inatt av att Mowgli hade klättrat upp i myggnätet som var i fönstret. Haha alltid är det något... Nåå vi ska ändå inte göra något speciellt idag så det gör inget om vi inte är superpigga. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar