15 juli 2014

My top 10 favourite blogs

En mycket inspirerande finlandsvensk tjej som brinner för mode. Hon kan verkligen sin sak vad det gäller när det kommer att kombinera ihop outfits. Mycket fina bilder med många varierande inlägg. En av mina favvobloggar!
 
Sandra är precis som mig - alltså en tjej från en liten by som ligger dessutom i samma kommun. Hon har en väldigt inspirerande blogg där hon tipsar om många olika saker inom mode och skönhet.
 
Eller Michelle Kjellman som hon heter på riktigt. Även hon är finlandssvensk och är härifrån mina trakter. Hon har en väldigt egen stil och visar att man kan bära samma plagg på flera olika sätt och i flera olika stilar. Hon bjuder på väldigt fina bilder, bland annat på hennes outfits och på nya kläder hon köpt. Gillar hennes blogg jättemycket!
 
En svensk tjej som tar såååå fina bilder!! En blandning mellan en modeblogg och en mer vardaglig blogg. Jag gillar bloggar som inte bara har modeinlägg i sig utan innehåller också bilder från dagen - vilket Frida lyckas bra med. Och hennes hår...
 
Finaste bloggen jag någonsin varit inne på! Bilderna är helt fantastiska och inläggen är verkligen välplanerade. Dock skriver hon på norska men jag förstår det mesta och om man inte förstår så kan man bara kolla bilderna. Ah så fina dom är! Och hennes outfits är bara perfection. Verkligen sååå fin stil. Hon har en sån garderob som alla skulle vilja ha. Gillar att hon blandra träning, mat, familjeliv och mode i bloggen.
 
Jag kanske inte behöver säga så mycket om henne eftersom nästan alla vet vem det är. Kenzas blogg har alltid varit favoriten och kommer nog alltid att vara det också. Dock gillar jag inte att hon börjat ha massa mode i bloggen. Lite får det vara men hon har börjat ha liiite för mycket. Vill ha mera bilder från hennes vardag istället!
 
Alltså hon är vääärldens skönaste tjej! Att hon bara är sexton och skriver sjukt bra inlägg med en rolig touch på det så blir det bara sååå bra! Tycker det är roligt att höra om hur det är att vara tonåring i Stockholm och hur Zara Larsson tycker och tänker.
 
Hennes stil. Det går ju inget annat än att älska hennes stil. Det är så roligt när någon vågar sticka ut på det sättet som hon gör. Bilderna är ju helt fenomenala! Denna blogg brukar jag alltid klicka mig in på då jag söker inspiration.
 
En finlandssvensk tjej som tar superfina bilder och som har väldigt fin stil. Och håret ditt... Sååå fint!! Man får se en massa härliga bilder, klädcollage och outfits. Kolla in bloggen!
 
En tjej med super nice stil. En blandning mellan romantiskt sött och rockigt. Jättefina outfits får man ta del av och massa klädtips. Hon visar hur man kan få några helt vanliga basicplagg att se intressanta. Och det är alltid lika roligt att se vilka fina loppisfynd hon hittar. :-) Även hon är finlandssvensk.
 
 
Här var mina topp tio favorit bloggar. De är inte i ordningsföljd från bäst till sämst utan alla är mina favoriter. Kolla in bloggarna du också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar