29 juli 2014

My Tuesday

Gokväll folket! Väldigt sen uppis (ett nytt ord för uppdatering) men jag har faktiskt något att skylla på denna gång. Jag och Victoria kom hit till villan igårkväll med moped och så sov vi här inatt. Vi hann inte vara länge eftersom båda var tvungna att åka hem när vi hade annat program på schemat, så vi startade hem runt tre-tiden. Men som vanligt så är det något... Jag stannade och tankade bara några kilometer från villan och sen när jag ska starta så startar inte den. Detta är andra gången det händer på de närmsta tre dagarna. Gaaaahhh blir galen!!! Jag var så illa tvungen att lämna mopon där och sitta på hem med Victoria istället. Sen hann jag bara vara hemma i några timmar och så åkte vi hit till villan igen för fixa och hämta hem mopeden. Nu är jag här vid villan för typ femte dagen i rad, och varenda dag av dessa dagar har jag också varit hem emellan. Hur orkar jag flänga på så mycket? Jag som brukar vara den sortens person som gillar att sitta hemma och tråka. Men vem vill liksom sitta hemma nu när det är så fint väder och det är bara två veckor kvar av sommarlovet? SA JAG JUST TVÅ VECKOR?????

Nejj nu ska jag ta och börja sova. Sweet dreams! ♥ ♥
Såhär har jag gått klädd idag, väldigt casual klädsel. Kjolen är från H&M.

4 kommentarer: