12 juli 2014

Saturday evening

Jag, Anna och Fanny är ute vid villan! Vi kom hit runt åtta-tiden och har hunnit med en hel del. Det blev grillat hotdog, majs och vitlöksbröd. GOTT! Planen var att vi skulle grilla kött med massa andra godsaker men såklart så hade jag glömt köttet hemma. Såååå typiskt. Vi har också varit ut med båten. Där satt vi en bra stund och bara pratade strunt. Och så har vi skrattat en hel del också! Eller en hel del är kanske fel ord, MASSOR är mer passande. Man har så roligt med dessa två så det är nästan hemskt, haha.

Nuuu kollar vi VM! Vem hejar ni på? Före vi började kolla frågade Anna vem vi hejar på och jag sa Holland och Fanny Brasilien. Men jag börjar nog undra nu om jag verkligen hejar på Holland när jag sitter och tycker synd om Brassarna nu. Det är så himla synd om dem när de spelar på hemmaplan, har massa åskådare och så ligger de under. Och när jag ser alla ledsna barn i publiken som gråter så blir jag ju ännu mer ledsen. Haha jag är så himla känslig!
 

5 kommentarer:

  1. Oj vilka fiina bilder, speciellt sista! ♡♡♡ :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack så mycket, snälla du! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Tack ska du ha, finaste! :)

      Radera
  3. Har kollat på fotbolls VM jag också fast jag ärligt talat avskyr fotbolls tittande annars. Fast VM är det ju bara vart fjärde år så... Lite synd är det om Brasilien, men allvarligt- fjärde är ju jättebra! Tycker skitsynd om Neymar, min favorit spelare, eftersom att han inte kunde vara med efter att han fått ett knä i ryggen. Det var ju trots allt hans hemland som anordnade VM och en liknande chans kommer ju aldrig för de samma spelarna.
    Så, nu är väl frågan- Argentina eller Tyskland? Tror att Tyskland tar hem segern, de är verkligen bra!

    SvaraRadera