16 juli 2014

Wednesday evening

Åh så rolig kväll jag haft! Efter många funderingar om filmen kom på bio eller inte så gick vi nu dit för att kolla om den visades - och det gjorde den! Såg en hel del känt folk vilket var roligt. Janina och Bella var också på plats. Super trevligt att råka dem! Filmen levererade och tårarna sprutade. Tyvärr hade jag glömt näsdukar. Det skulle verkligen har behövts... Fick istället torka tårarna med min tröja. Ehehe... Efter filmen åkte vi till Annas på tortillas. Verkligen såå gott och såå mysigt!

Vi har även hunnit med en liten roadtrip ikväll. Eller roadtrip ska man nu kanske inte kalla det, men vi har varit ut och kört en sväng. Annas bror fick körkort igår så vi ville se om han faktiskt var en så bra chaufför som Anna påstod att han var. Och jopp, det var han! På samma gång körde de hem mig. Tack för skjutsen igen ;-) Roligt också när mina vänner är med på noterna och stannar på en parkering bara för min skull så jag ska kunna ta bilder till bloggen. Hihi.

3 kommentarer:

  1. Jag å mina kompisar hade också tänkt kolla filmen , men vi läste någonstans att den bara skulle visas med engelskt tal och finsk text, stämde det eller såg ni den på svenska? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej vi såg nog filmen med svensk text. :) Eller det var både finsk och svensk text. Och ni ska definitivt gå och kolla filmen, den var såå braa!! :D

      Radera
  2. Okej va kul ! :D

    SvaraRadera