31 juli 2014

Träningssugen...

...jaa det var jag ikväll, och det är inte varje dag det händer! Fia följde också med men vi kunde inte gå så snabbt som jag brukar eftersom hon har just tagit bort mitellan. Kom på att jag inte har berättat vad som hänt med hennes arm men jag kan ta och berätta nu på samma gång. Som ni vet så gymnastiserar hon och när hon skulle göra en sjömansvolt så föll hon och armen for ur led. Hon har gått med mitella i två veckor och hennes arm har varit SÅ svälld, den var dubbelt större än andra armen. Men nu kan hon börja göra lite mera saker! Dock får jag fortfarande lägga upp hennes hår eftersom hon inte kan lyfta armen så högt. Hur som helst. Vi var ungefär fyra kilometer och det räckte bra till. Har inte varit ut på en PW på typ hundra år så jag kände mig vääääldigt otränad. Men till hösten DÅ ska jag ta tag i träningen igen! Saknar mina tränade ben... Och min vighet... Tror nog inte jag kommer ner i spagat mer. BUHUU... :-((

6 kommentarer:

  1. Stackars Fia... Man måste vara väldigt begränsad när man har armen i mitella...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är man verkligen. Nu börjar det som sagt bli lite bättre men när hon hade armen i mitella så kunde hon ju inte göra något. Idag var hon på fysioterapi så nog ska den väl bli i skick snart. :D

      Radera
  2. jätte snygga skor har din syster :O var i från är de och vad är det för märke? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa visst är dom snygga?! Älskar färgerna! Jag tror de köpte dom vid Inter sport i Kokkola, men jag är inte hundra. Skorna är precis lika som mina bara andra färger så märket är Nike och de heter Nike air Pegasus. De är nu inte i det billigaste laget men de är verkligen sååå bekväma så kan nog säga att jag är långt ifrån missnöjd! :D

      Radera