12 augusti 2014

12.8.2014 - back to school

Jestas vilken dag! Vart tog sommarlovet vägen liksom? Orkar inte berätta desto mer om första skoldagen eftersom jag är SÅÅ trött. HUR ska jag orka ett år till? Fast roligt var det ju förstås att träffa alla kompisar men jag kan riktigt känna paniken komma krypandes över alla prov och förhör som väntar. Jag måste sluta ha så höga krav på mig själv... I alla fall. Det är superroligt att vara vänelev! Man går runt och pratar med alla och har det trevligt. Och jag hoppas vi var till någon hjälp idag, för jag minns själv hur första dagen var. Uschdå... Är glad över att inte jag behöver uppleva det igen. Jag var verkligen sååå nervös!

Nu ska jag försöka ta det lugnt och vila ut mig inför morgondagen. Det tar verkligen på krafterna att vara på gott humör precis hela tiden. Men före jag tar en tupplur är det dags för våfflor vid bystugan. Ska bli gott! Har ni alla haft en bra dag? :-)
En sneakpeak på dagen outfit / vänligan hupparin

2 kommentarer:

  1. Första dagen i Sursik var såå rolig! På en skala var nervositet 2 och positiv förväntan 8!
    Men jag är helslut, haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen vad bra att du hade det roligt! :D Lovar att de tre kommande åren där på backen kommer bli awesome!

      Radera