13 augusti 2014

13.8.2014

Hej på er! Hoppas ni mår super och att andra skoldagen gick bra! Min dag var en helt vanlig dag så går inte in på mera detaljer. Eller måste bara få säga hur kul det kommer att bli med trendgymnastik. Längtar redan till nästa onsdag! Sista timme planerade vi vad det blir för olika dansstilar i höst. Vi kommer bland annat att ha streetdance, latinodans, showdance, linedance, step up, breakdance, discodans osv... Jamen visst låter det roligt!?! Jag har ju alltid tyckt om att dansa och har dansat i princip hela mitt liv men förra skolåret var så tungt med massa prov så jag sket i att dansa för det blev för mycket. Det är något jag nu ångrar i efterhand meeen inget går att göra åt saken så nu är det bara att kicka igång detta "dans-år" istället! Är SÅ taggad!

Inga läxor tills imorgon. Skööönt! Vet inte vad jag ska ta och göra ikväll. Kanske det blir en sväng till fammos och faffas med Jennifer. Men det får jag se sen! Är nämligen väldigt trött idag också... Kan säga att det är ingen lätt match att gå runt i hela skolan och jaga de som har vattensprutor... Men är man vänelev så är man, heh.
Fina och oseriösa vänner jag har. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar