1 augusti 2014

1.8.2014

FÖRSTA AUGUSTI. Hjälp är det ända jag har att säga.

Idag blev en familjedag på stan! Jag började med att fara till pappas kontor och städa. Det var väääldigt varmt så menade ju svettas ihjäl där inne. Efteråt åkte vi till Fäboda café & Kitchen för att äta lunch. (Observera bilden på familjen - mamma och pappa posar alldeles för mycket, Filip försöker få in hela hamburgaren i munnen, och vad håller Fia på med?! hahah...). Hela familjen beställde deras burgare och jag måste nog säga att de var RIKTIGT goda! Om ni inte testat måste ni nog ta och göra det. Verkligen jättegott!! De var riktigt skönt att sitta utomhus på deras veranda och äta, det svalkade bra från vattnet. Dessutom är omgivningen där uppe på berget jättemysigt så man skulle kunna sitta där hur länge som helst.. Efter lunchen uträttade vi en hel del ärenden på stan. Var bland annat in till Blossom outlet och hittade såå mycket fint. Man vill ju ha precis ALLT!

Kvällens planer är nog inte många. Tror jag ska fortsätta på samma spår som igår och träna. Måste bara hitta några träningskläder först... Typ alla plagg är helt urtvättade så det borde vara dags att köpa nya. Påminn mig nästa gång jag ska och shoppa! Vad ska ni hitta på denna fredag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar