18 augusti 2014

18.8.2014

Ikväll blev det en helkväll på stan med Nilla & Janina! Vi åkte dit direkt efter skolan och var där i några timmar innan vi gick till Annas. Jag hittade en massa fina kläder men endast en kimono och en väska fick följa med mig hem. Kläderna får ni se i min nästa outfit! Nilla shoppade också en sjuukt snygg jacka åt sig. Måste se till att låna den någon gång, hehe... Vi var även och käkade middag till Mango house. Det blev griskött med grönsaker som vanligt. ÅH så gott det är!! Ni måste ta och testa det! Allas telefoner var utan ström så vi fick sen ta och traska till Annas för att ladda telefonerna, haha. Där var vi en stund och hade det trevligt innan vi for hem.

NU är jag hemma! Jag ska ta och göra finska läxan och sen blir det att slå på TV:n. Äntligen börjar Idol!
Fjolliga i provhytterna! Ehehe...

2 kommentarer:

  1. Anna, fanny, victoria & rebecka är de unga tjejerna singla eller ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaa-a du... xD

      Anna - ja!
      Fanny - Nej!
      Victoria - ömm.. vet inte riktigt vad jag ska svara här, haha. ;D men vi säger NEJ! ;)
      Rebecka - Jo!

      Radera