19 augusti 2014

19.8.2014

Hejhej! Hur har er skoldag varit? Min har varit faktiskt ganska bra! Hade endast chill-lektioner så det var skönt. Dock hade jag glömt alla mina textilsaker hemma så jag kunde inte göra något på handarbete. Lite tråkigt... Men jag missade ändå sista lektionen för att jag skulle till tandläkaren så jag satt inte jättelänge utan arbete.

Usch vad jag hatar att vara till tandläkaren! Det är inte så att jag har tandläkarskräck men jag gillar inte då de gräver i munnen och trycker ut alla mina tänder. Det är ju rena tortyren!! Ni anar inte hur många gånger jag varit till tandläkaren i hela mitt liv. Jag kan säga att det är väääldigt många gånger! Minns att under ett halvår var jag fem gånger dit. Jisses! På torsdag ska jag dit igen. Och vet ni vad de då ska göra? De lägger fasttandställning (den så kallade tågrälsen) åt mig. Som jag ska ha i typ två år. Jepp, jag ser sååå framemot det! Eller så inte... Det gäller att passa på och ha Carro-smile på varenda bild nu då. Heheh...
Dagens outfit. Hade bråttom imorse så det fick bli något enkelt. Gillar de orangea detaljerna!

7 kommentarer:

  1. Du är så fin, men du skulle vara ännu finare med lite mindre mascara. Och gud vilken bra klädsmak du har:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, snälla du! Så glad jag blir! :D Jag kan faktiskt själv medge att idag kanske jag hade lite föör mycket mascara. Det beror på att min mascara är nästan slut och har klumpat ihop sig rejält mycket, därav mycket mer mascara idag än vanligtvis. Men men, någon dag i året skadar väl inte? :)

      Radera
    2. Jag fattar:) Den där ringen är riktigt härlig!

      Radera
    3. Nemen tack så mycket! Den är ett väldigt gammalt rea-fynd :)

      Radera
  2. Är det uppe och nere du kommer ha tandställningen elr bara dör uppe på utsidan av tänderna? :) *nyfiken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog bara uppe jag kommer att ha den :) och tur är väl det?! ;)

      Radera
  3. Carro nu tycker jag att du e fånig ;)
    För att.. Tågbana e snyggt. Många tycker det. Klart duska ha ditt vanliga fina leende fastän du har fått den. Jag hade själv då jag gick i högstadie o ja tyckt ja passa bra me den. Å de gör säkert du å.
    De e bara i början som tänderna e lite ömma, sen e de bara bra:) /Antonia

    SvaraRadera