23 augusti 2014

23.8.2014

Gokväll allihopa!

Haha jag är nog allt konstig. De dagar jag har som mest tråkigt bloggar jag knappt, och de dagar jag har fullt upp har jag massa inspiration och vill göra typ femtio inlägg! Och idag har det då varit en sjuuukt tråkig dag. Jag har bara legat på soffan och jäst. Eller på makaronilåda till fammos har jag faktiskt varit! Finns inget bättre än hennes mat. Då jag kom hem låg jag igen på soffan i några timmar. Säg hej till lata Carro! Nää men det är ju bra att ta det lugnt ibland också.

Kom just hem från stan! Vi var ute och köra en sväng. Och såklart blev jag ju snål på franska så vi åkte till Mäccen och köpte franska. Tredje dagen i rad... UPSIS!!! Någon som vill komma och träna med mig på måndag? Seriöst jag blir snart en soffpotatis! Det värsta är ju att vi kommer äta ännu mer onyttigt ikväll. Janina, Jecka, Bella och Manda kommer hit på en skräckfilm-kväll. Jag hatar skräckfilmer, fast det är skitkul då man blir rädd, haha. Kommer säkert att sitta där och äta upp allt chips, bara för att jag ska kunna koncentrera mig på något annat. Haha..
... och här står jag och posar med en cocis! Haha. Tröjan är märket Boomerang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar