27 augusti 2014

27.8.2014

Idag hade vi skolfoto. Jag seriöst hatar ALLA mina bilder jag tagit genom åren. Inte en ända bild har jag blivit nöjd med, och jag tror nästan att årets bild inte kommer bli så mycket bättre heller. Jag smilade faktiskt med tänderna, så lite stolt är jag nog. Vi ska hoppas det inte syns så väldans bra! Sen var det ju lite roligt också när vi skulle ta enskilt foto. Som ni vet så har jag ju en tendens att ha huvudet på sned när jag smilar. Alltså seriöst på VARENDA bild jag smilar med tänderna så har jag huvudet på sned och orsak till det är att på ena sidan har jag rakare tänder och för att jag ska få till ett perfekt smile med mindre sneda tänder så är jag tvungen att ha huvudet på sned. Nåå jag gick dit och satte mig framför kameran, lag huvudet på sned och log. Sen så fick jag höra att jag var alldeles för sned (fick höra det typ tre gånger). Jag la huvudet lite mera rakt - men det var ännu för snett! Så det slutade med att jag satt stel som en glasspinne. Fyyyy då!! Jag lovar bilden blev heeeelt upp åt skogen.

Jag hade med kameran till skolan idag. Tänkte det kunde vara roligt att ta med den nu när alla är lite finare och har fixat hårt och sånt stuff. Meeen tror ni jag har en ända seriös bild från idag. Haha, svar nej! Så bjuder på oseriösa bilder idag.

Nu ska jag laga läxorna och sen bär det av till stan. Det är Spotlight så butikerna är uppe längre ikväll. Ska ni dit? Hursomhelst. Ha en bra onsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Jag och min bästis ska dit:)

    SvaraRadera
  2. Va har du för kamera? :)

    SvaraRadera