28 augusti 2014

28.8.2014

Hej på er! Eller gokväll är kanske mer passande? Har inte hunnit blogga, som ni kanske har märkt, tidigare idag men orsaken är den att jag har helt enkelt haft fullt upp. Fick ett SMS av Victoria, "Har kollat din blogg åtta gånger idag och fortfarande inget inlägg!" Så då var det bara att försöka hitta på några inlägg jag kunde göra när jag kommer hem. Men hur lätt är nu det att hitta på något roligt att skriva om? Det är inte det lättaste kan jag säga er...

Som sagt, full rulle idag! Jag har gjort en hel del läxor och så har jag varit och städat pappas kontor. Tog mig två timmar denna gång. Inte så farligt länge med andra ord. Vet inte äns varför jag jobbar med att städa ett kontor när jag hatar ALLT som har med städning att göra. Haha. Nej men jag behöver pengar så varför inte liksom? Så mycket kläder som jag köper så är det nog bra att ha något jobb. Jag antar att några av er jobbar med något, eller? Vad jobbar ni med? Skulle vara intressant att höra!
Moppa golvet är inte min grej. Orkar aldrig vänta tills det torkat så jag går på det våta golvet, vilket resulterar i fotspår efter mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar