29 augusti 2014

29.8.2014

FREDAG OCH HELG!! Som jag har väntat på några dagars ledighet, och framförallt veneziansk! Fast det är imorgon, så berättar mer om planerna först då.

Idag åt jag förresten en av det godaste hamburgarna jag ätit på länge. Hann vara hemma i någon timme innan mamma och pappa kom hem och sa att vi skulle packa ihop så vi kunde åka till villan redan ikväll. Vi stannade i Nykarleby för att handla mat inför helgen, men också för att äta middag på Cindys diner. Alltså deras burgare...♥ Finner inga ord. Verkligen sååååååå gotttttttt!!! Om ni har vägarna där förbi så åk nu för guds skull dit och prova dom! Jag lovar ni inte blir besvikna. Får nog ta mina vänner dit någon gång...

Anlände just hit till villan. Brrr så kallt det är! Det är väldigt konstigt att vara här då det är kallt där ute. Man är ju liksom van vid att man sitter här inne och svettas. Vattnet är ju helt grått och ser minst sagt jättekallt ut. Tror det blir bastubad senare ikväll... Vad gör ni denna fredagskväll?
Dessa goda burgare kan du hitta i Nykarleby på Cindys diner.

2 kommentarer:

  1. var har ni er villa ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Vexala, ett fint ställe vid havet :)

      Radera