4 augusti 2014

4.8.2014

Gokväll folket! Sen uppdatering, jag vet, men det är faktiskt första gången jag öppnar datorn idag. Men jag har ju haft fullt upp med att njuta av hettan! Eller njuta är kanske fel ord... jag har snarare svettats ihjäl och undvikit solen. Man har liksom spenderat dagen mer eller mindre i vattnet. Dagar som dessa är det perfekt att vara vid villan, det är så skönt när det kommer svalkande vindar.

Sara och hennes bror har varit här hela dagen så vi har varit på en utflykt med båten till en strand alldeles här i närheten. Sen har vi bara tjattrat en del, fotat JÄTTEMYCKET, beundrat åskvädret som har passerat här förbi och bara haft det bra. Nu mot kvällen kom deras föräldrar hit. Vi har grillat supergoda biffar och ätit god efterrätt. Känner mig väldigt stinn nu kan jag säga...

Nej hörni nu måste jag sluta skriva! Ska ut och fortsätta beundra solnedgången... ↓

2 kommentarer:

  1. Oj vilken fin solnedgång! ♥♥♥ :-o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa visst är den helt fantastisk! :D

      Radera