6 augusti 2014

6.8.2014

Pjuuuhhh så varmt det är! Tycker nästan att det är lite fööör varmt... men bara lite! Någon som håller med? Det skulle gärna få vara runt 27 istället för 32 grader. Och ett tips till alla som inte gillar värmen - vistas INTE i stan när det är såhär varmt, man svettas ju ihjäl! Hela familjen var en vända in till stan på en glass innan vi åkte tillbaks hit till villan. Villan är det ända stället man kan vara på i den här hettan. I stan fick jag i alla fall uträttat några ärenden, bland annat fixat prao plats till mig! Känns skönt att ha det fixat.

Eftersom det är en riktigt värmebölja idag så är det perfekt väder för att bära min rosa klänning. Här under ser Fias outfit (hon har inte lika puttinuttig stil som mej utan gillar mera den sportiga stilen) och hur min rosa klänning ser ut på, fast bättre bilder kommer! Alltså är den inte fin? Jag älskar den! Perfekt rosa färg. Dock ska jag nog byta om till något mera löst och ledigt (fast i och för sig så är ju klänningar ganska sköna de också). Här på villan kan man bara inte gå finklädd! Det hör till liksom att vara skitig så det känns lite konstigt att vara fräsch haha. Dessutom ska vi ut med båten ikväll... Jaja, byta kläder ska jag i alla fall göra! Haha... Hoppas ni får en fin kväll!
Jag och Fia idag! Alla plaggen är från favorit onlineshopen H&M.

2 kommentarer:

  1. Vart ska du på prao nudå? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De får ni se då! ;) fast ni kanske nog kan nästan lista ut inom vilket yrke det är... :)

      Radera