8 augusti 2014

8.8.2014

God morgon allihopa! Sovit gott? Själv är jag JÄTTE trött. Kom hem runt ett -tiden igår och somnade inte meddetsamma utan låg vaken en stund. Men gårdagen var sjukt rolig så struntar fullständigt i om jag är tröttare än vanligt idag. Haha.

Vi var ju som sagt ute vid villan igår. Jag, Anna, Fanny & Viktor. Först var det ju väldigt bra väder och vi var påväg med båten till en strand. Men då såg vi några blixtrar och jag fick smått panik så vi vände om. Och tur var nu det! Det var storm ett litet tag, men det var bara mysigt. Vi spelade kort och lagade god tortillas medans det ännu regnade. Sen när solen kom fram igen så tog vi en volleyboll turnering. Jag har då aldrig varit bra på volley men jag måste nog säga Anna att du var nog snäppet sämre hahah. Sry ;P  Resten av kvällen satt vi bara och diskuterade en massa. Plus skrattade en hel del också. Sen behöver vi ju inte tala om hur bilresan hem var... När tröttheten tar över så... Hehehe... Nejmen en riktigt rolig kväll hade jag så det här tycker jag nog vi ska göra om!

Nu måste jag ställa mig i duschen! Sen ska jag börja söka mig mot skolan. Jaa-a, det är nog inte lätt liv att vara en vänelev när man måste till skolan på en fredag. På sommarlovet!! Nää men roligt ska det bli att träffa vänligan igen!
Lite bilder från igår. Ingen vill som vanligt vara med på bild, haha...

4 kommentarer:

  1. Det är så kul att det finns åtminstone en vänelev man känner. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa men så bra att du känner så! :D Det är nog bara att komma fram till mig och fråga/prata med mig om det är något :)

      Radera
  2. Har inte läst din blogg så länge, så vem är Viktor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Viktor är Fannys pojkvän :)

      Radera