20 augusti 2014

"Behind the scenes"

Alltså ni ska veta en sak, VARJE gång vi fotar lyckas jag ALLTID få till en sååå hemsk eller ful pose. Jamen ni ser ju själva! Är det inte bedrövligt? Hahah... Tänkte att jag är väl illa tvungen att visa er någon gång hur det egentligen ser ut när vi fotar, så att inte ni tror att jag är stenseriös hela tiden. Bilderna beskriver också lite hur jag är som person. JÄTTE knäpp, sjukt barnslig och helt crazy! Haha. Skäms faktiskt liite för bilderna men det kanske är roligt för er att se att mina bilder inte alltid blir så lyckade. Jag menar, vem orkar se seriös ut på alla bilder?

Ibland kan det faktiskt bli över 500 bilder eftersom jag är så petnoga. Varenda plagg/accessoar måste sitta perfekt och det kan liksom lätt bli ett par hundra stycken fler än vad det skulle behövas. Om jag ser att en hårslinga ligger fel så vill jag ha måånga fler bilder, så jag åtminstone har några bilder jag är nöjd med. Så ni kan ju tänka er hur länge det tog för mig att hitta en oseriös bild när jag har i varje "outfitbilder-mapp" typ runt 400 bilder - där alla bilder ser precis lika ut! De som fotar brukar bli ganska irriterad på mig, men jag brukar få dem på något sätt att fortsätta knäppa fler bilder ändå. Det är bara att blinka lite extra med mina ögon. Heheh...

4 kommentarer:

  1. Haha! Vad fin due ;-) kul med lite såna bilder också ibland. :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe nå tack så mycket! Eller vad man nu ska säga... ;P xD

      Radera
  2. Haha:) Som du sa- orka vara seriös hela tiden!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jamen exakt! Det är ju endå så jag är nästan hela tiden så... ;)

      Radera